Μάθε πότε πρέπει να καλέσεις τον ασφαλιστή σου

Ακόμα αναρωτιέσαι πότε πρέπει να καλέσεις την ασφαλιστική σου;

Κλείσατε ένα συμβόλαιο με την ασφαλιστική σας εταιρεία, διαβάσατε πολύ καλά όλους τους όρους και σκέφτεστε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να πάρετε τηλέφωνο; Αν ναι, τότε ίσως αυτό πρέπει να είναι το τελευταίο πράγμα που σας αγχώνει καθώς μια ασφαλιστική εταιρεία σας καλύπτει πολύ περισσότερο από ένα ατύχημα. Ας δούμε λοιπόν σε ποιες περιπτώσεις είναι καλό να μιλάμε με τον ασφαλιστή μας.

1. Ατύχημα

Όσο μικρό ή μεγάλο και αν είναι ένα ατύχημα, η ασφαλιστική μας είναι εκεί για οτιδήποτε μας συμβεί. Να θυμάστε πρώτα πρέπει να μιλήσουμε με την τροχαία, σε περίπτωση τραυματισμού, με το ΕΚΑΒ και στη συνέχεια ενημερώνουμε την ασφαλιστική εταιρεία μας για να στείλει εμπειρογνώμονα και να ξεκινήσει η διαδικασία καταγραφής του ατυχήματος.

2. Υλικές ζημιές

Στην περίπτωση που το συμβόλαιο σας έχει καλύψεις, όπως θραύση κρυστάλλων ή πρόκειται για μικτή ασφάλεια, τότε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία σας σε περίπτωση που βρείτε υλικές φθορές. Δουλειά της ασφαλιστικής είναι να κινηθεί το συντομότερο δυνατό για να επισκευαστεί η φθορά και το όχημα σας να είναι και πάλι λειτουργικό.

3. Κλοπή

Σε περίπτωση που πέσετε θύμα κλοπής θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Αστυνομία και στη συνέχεια με την ασφαλιστική εταιρεία σας. Αναλόγως τον τύπο συμβολαίου και τις καλύψεις υπάρχει η δυνατότητα να λάβετε αποζημίωση ή να γλιτώσετε κάποια δικαστικά έξοδα σε περίπτωση που βρεθεί ο δράστης.

4. Ειδικές περιστάσεις

Αρκετά ασφαλιστικά προϊόντα παρέχουν ειδικές εκπτώσεις, κάρτες υγείας ή άλλες προσφορές. Για παράδειγμα μαζί με την ασφάλεια του αυτοκινήτου σας μπορεί να έχετε δωρεάν ιατρικό έλεγχο σε κάποιο διαγνωστικό κέντρο, άρα γιατί να μην επωφεληθείτε; Μιλήστε με την εταιρεία σας για να σας ενημερώσει σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές ή τις επιπλέον παροχές του ήδη υπάρχοντος συμβολαίου!

5. Προσφορές

Εάν σκέφτεστε να κλείσετε πάνω από δύο ασφάλειες, καλό θα ήταν να μιλήσετε με την ασφαλιστική σας καθώς ενδέχεται να δικαιούστε κάποια προσφορά, να έχετε κάποια έκπτωση στα ασφάλιστρα ή επιπλέον καλύψεις ως κίνητρο για την ομαδική ασφάλιση.

6. Πριν κλείσετε το επόμενο συμβόλαιο

Τα οχήματα πρέπει να είναι ασφαλισμένα κάθε στιγμή και δεν πρέπει να περιμένουμε τη λήξη τους για να τα ανανεώσουμε. Όταν φτάσει η στιγμή που θα πρέπει να κλείσετε την επόμενη ασφάλεια σας, μιλήστε με την εταιρεία σας και ενημερωθείτε για τα νέα πακέτα, τις αλλαγές στις πολιτικές των καλύψεων αλλά και τις επιπλέον παροχές. Η κουβέντα θα είναι σίγουρα παραγωγική καθώς μπορεί να προκύψει κάποιο εξατομικευμένο συμβόλαιο ή αν είστε τυχεροί κάποια εξαιρετικά συμφέρουσα προσφορά!

7. Ανά πάσα στιγμή

Η ασφαλιστική σας είναι κάθε στιγμή κοντά σας για να σας παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση αλλά και καθοδήγηση για το συμβόλαιο σας. Εάν θέλετε να ρωτήσετε κάτι, μην διστάσετε να κάνετε μια κλήση στον αποθηκευμένο αριθμό!