Κλειδί αυτοκινήτου

Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο: Ο τρόπος για να το πουλήσεις άμεσα!

Εάν θες το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σου να πουληθεί γρήγορα, εύκολα και να μην σε βαραίνει άλλο, τότε υπάρχει ένας τρόπος να τα καταφέρεις και να επωφεληθείς.

Ποιο είναι το απόλυτο εμπορικό trick; Μα φυσικά η τιμή. Σκέψου πόσες μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων επιλέγουν να επιλέγουν το 9 αντί να στρογγυλοποιήσουν το ποσό. Υπάρχουν αρκετές έρευνες πάνω στην ψυχολογία του καταναλωτή που επιβεβαιώνουν πως η τιμή παίζει τον καθοριστικότερο παράγοντα ή μας προδιαθέτει για μία αγορά.

Ώρα να μάθεις μερικά από τα εμπορικά «μυστικά» και να ξεφορτωθείς σε χρόνο ρεκόρ το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σου.

Κάνε έρευνα αγοράς

Πριν θέσεις μία τιμή που έχεις στο μυαλό σου κάνε μία έρευνα αγοράς για να δεις πως πλασάρεται το μοντέλο σου και το τι ζητούν οι άλλοι ιδιοκτήτες στην περιφερειακή ενότητα που βρίσκεσαι.

Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο πόλης με 4-5 χρόνια παλαιότητα γίνεται εύκολα ανάρπαστο στις αστικές ζώνες, οπότε δικαιολογημένα έχεις περιθώριο να αυξήσεις την τιμή του. Το αντίστροφο ισχύει για τα μεγάλα οχήματα με δυσκολία στο parking.

Θέσε τιμή

Αφού έχεις ακολουθήσει όλα τα βήματα που θα εξασφαλίσουν πως το όχημα σου θα «πιάσει» τα λεφτά του, φρόντισε να βάλεις είτε το ακριβές ποσό που θες, είτε λίγο παραπάνω, όμως να αφήσεις ανοιχτό το ενδεχόμενο της διαπραγμάτευσης στον τίτλο.

Είναι σημαντικό να είσαι ξεκάθαρος γιατί αρκετές μάντρες ή ιδιοκτήτες ανεβάζουν τις αγγελίες χωρίς τιμή ή με ένα αστείο ποσό όπως 0€ ή 1€ για να έχουν θέαση στα φίλτρα. Ο ενδιαφερόμενος πολλές φορές δεν μπαίνει καν στον κόπο να επικοινωνήσει με αυτές τις αγγελίες αν δεν έχει χρόνο και όρεξη για παζάρια.

Στρογγυλοποίηση

Στην περίπτωση που αφήσεις ανοιχτό το παζάρι προτίμησε την στρογγυλοποιημένη τιμή. Η ψευδαίσθηση του καταναλωτή πως από 17.000 κατάφερε να σε πάει στις 16.700 του προσφέρει μία ικανοποίηση και κάνει ευκολότερη την πώληση.

Αντιθέτως άμα είσαι άκαμπτος βάλε το ποσό που έχεις στο μυαλό σου με τάση προς τα κάτω πχ 8.300 και φρόντισε να είναι ανταγωνιστικότερο από τις άλλες αγγελίες. Αυτό δημιουργεί μία αίσθηση ασφάλειας και οικονομίας. Ο λόγος που δεν πρέπει να βάζεις τόσο συχνά εδώ το 9 είναι γιατί δεν πρόκειται για μικρές καθημερινές αγορές που μπορείς να πεις πχ 10% έκπτωση.

Εξήγησε

Καλό θα ήταν να δώσεις και μία εξήγηση γιατί επιθυμείς αυτό το ποσό. Για παράδειγμα αν το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο έχει κάνει όλα τα services, έχει νέο ηχοσύστημα ή είναι εξοπλισμένο με υβριδικό κινητήρα, είναι πλεονεκτήματα που πρέπει να τα γνωρίζει ο καταναλωτής και ίσως να τα προσθέσεις και στον τίτλο.