Λεπτομέρειες που δε χρειάζεται καμία μοτοσυκλέτα

Οι 5 σχεδιαστικές λεπτομέρειες που δεν χρειάζεται καμία μοτοσυκλέτα

Όσο αγαπημένη και να είναι μία μοτοσυκλέτα, όταν οι δημιουργοί της προσπαθούν να την εκσυγχρονίσουν, πολλές φορές προσθέτουν πράγματα που δεν χρειάζεται.

Φυσικά αυτό δεν παρατηρείται μόνο στις μοτοσυκλέτες, αλλά σε όλα τα οχήματα όταν προσπαθεί να βγει ένα νέο μοντέλο που δεν υπάρχουν ουσιαστικές τεχνολογικές ή σχεδιαστικές παρεμβάσεις. Όμως η μοτοσυκλέτα σε σχέση με άλλα οχήματα, όπως τα αυτοκίνητα, έχει αγαπηθεί για την απλότητα της.

Ας δούμε λοιπόν τις πέντε σχεδιαστικές λεπτομέρειες που πραγματικά δεν χρειάζεται καμία μοτοσυκλέτα:

Ηχοσυστήματα μοτοσυκλέτας

Σίγουρα η ιδέα ενός ηχοσυστήματος, όχι μόνο φέρνει χαμόγελο γιατί συνδυάζεται με την αγαπημένη μουσική του αναβάτη, αλλά και επιπλέον περιθώριο για ανατίμηση του μοντέλου. Υπάρχει όμως ένα τεχνικό πρόβλημα, η μοτοσυκλέτα είναι ανοιχτή και ο ήχος αλλοιώνεται πολύ εύκολα. Ακόμα και με ένα πολύ καλό και ακριβό ηχοσύστημα, μετά τα 60 km/h, ο ήχος καλύπτεται από τον αέρα. Με άλλα λόγια είτε το έχεις, είτε όχι δεν χάνεις και τίποτα.

Καθρέφτες στην άκρη του τιμονιού

Πρόκειται για μία σχεδιαστική μόδα του παρελθόντος που ήρθε ξανά στο προσκήνιο. Οι καθρέφτες στην άκρη του τιμονιού, είναι μία κακή ιδέα καθώς προσθέτουν επιπλέον βάρος στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας και απαιτούν το γύρισμα του κεφαλιού. Επιπλέον είναι πολύ πιο εύκολο για να χτυπήσουν με τους καθρέφτες των αυτοκινήτων και έτσι χρειάζονται συχνότερα αντικατάσταση που σημαίνει περισσότερα χρήματα.

Φλας στους καθρέπτες

Αν και έχουν συνδυαστεί με την κομψότητα και την αεροδυναμική, τα φλας στον καθρέφτη της μοτοσυκλέτας είναι μία κακή ιδέα γιατί εάν σπάσουν, το κόστος αντικατάστασης είναι τεράστιο. Δυστυχώς αντίστοιχες πατέντες είναι ακριβές και απαιτούν μερικές φορές αντικατάσταση ολόκληρου του καθρέφτη καθώς έρχονται πακέτο.

Smart Keys

Το ακούς και σκέφτεσαι πως καβαλάς την μοτοσυκλέτα του μέλλοντος. Λάθος, το smart key, είναι μία τεχνολογία που κάνει δυσκολότερη τη ζωή του αναβάτη. Το παραδοσιακό κλειδί απαιτεί είσοδο στη μίζα, ξεκλείδωμα και εκκίνηση του κινητήρα. Το smart key χρειάζεται αρχικά κατάρτιση ώστε να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις σε περίπτωση που κολλήσει και πάτημα δύο τριών κουμπιών για να ξεκινήσει η μηχανή. Επιπλέον θέλει φόρτιση και κάνει πολύ πιο δύσκολη τη ζωή του αναβάτη κατά το κλείδωμα της μοτοσυκλέτας.

Στιγμιαία ένδειξη κατανάλωσης

Εφευρίσκουμε δείκτες για να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη και όχι δυσκολότερη. Κανένας οδηγός δεν θα ασχοληθεί με τη στιγμιαία κατανάλωση της μοτοσυκλέτας του, ειδικά όταν οδηγεί που πρέπει να είναι συγκεντρωμένος στον δρόμο. Επιπλέον ως ένδειξη πολλές φορές μετατοπίζει την αυτονομία της μοτοσυκλέτας, κάτι που είναι πραγματικά χρήσιμο.