Ποιες-είναι-οι-πιο-συχνές-βλάβες-στο-αυτοκίνητο-τον-χειμώνα

Ποιες είναι οι πιο συχνές βλάβες στο αυτοκίνητο τον χειμώνα;

Κάποιες βλάβες εμφανίζονται πιο συχνά τον χειμώνα λόγω του κρύου, της βροχής και του χιονιού. Ποιες είναι αυτές και πως ο ιδιοκτήτης μπορεί να τις αποφύγει;

Ο χειμώνας μπορεί να έχει πολλές γιορτές και χιόνι, όμως δεν είναι μία εύκολη εποχή. Οι ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες ταλαιπωρούν τα οχήματά μας, με αποτέλεσμα πολλές φορές να έχουμε βλάβες από το πουθενά. Να ποιες είναι οι πιο συχνές:

Καθρέπτες

Ενδέχεται να διαπιστώσεις ραγίσματα στο τζάμι του καθρέπτη, σπασίματα στο καπάκι ή «νέκρωμα» στον βραχίονα. Και τα τρία προβλήματα προκύπτουν από το κρύο και την πολύ απότομη συστολή. Το παρκάρισμα σε εσωτερικό χώρο είναι η μόνη λύση.

Μπαταρία

Εάν δεις ένδειξη στο καντράν ή παρατηρήσεις πως έχει πέσει η τάση, τότε να ξέρεις πως έχει φτάσει η στιγμή να αντικαταστήσεις την μπαταρία σου. Σε γενικές γραμμές το υπερβολικό κρύο -όπως και ο καύσωνας- αποτελούν εχθρό των μπαταριών. Η καθημερινή χρήση του οχήματος έστω και για πολύ μικρές αποστάσεις ενδέχεται να είναι σωτήρια.

Αναρτήσεις

Μπορεί να παγώσουν οι αναρτήσεις και να έχεις την αίσθηση πως το αυτοκίνητο είναι πιο σκληρό ή νιώθεις πως γέρνει προς τη μία πλευρά. Σε αυτό το σενάριο πριν προχωρήσεις σε άμεση αντικατάσταση, απλά οδήγησε με προσοχή ειδικά σε κακοστρωμένους δρόμους και με πολλές λακκούβες. Αν το πρόβλημα κρατήσει, τότε δεν γλιτώνεις το συνεργείο.

Μίζα

Είναι πιθανό η μίζα του αυτοκινήτου να μην καταφέρει ποτέ να δημιουργήσει σπίθα εάν έχει πολύ κρύο έξω. Σε αυτή την περίπτωση προσπάθησε να δώσεις λίγο παραπάνω χρόνο, όχι όμως τόσο που να κάνεις την μίζα από την προσπάθεια.

Αισθητήρες / Ηλεκτρονικά

Μία από τις ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις του κρύο και του χιονιού είναι οι ενδεχόμενες βλάβες στους αισθητήρες και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Το πρόβλημα προκύπτει ίσως από την υγρασία και τους κρυστάλλους που μπορεί να δημιουργηθούν στους εξωτερικούς αισθητήρες και σταδιακά επεκτείνεται σε όλο το σύστημα. Δεν χρειάζεται ανησυχία, μόλις ο καιρός αλλάξει το πρόβλημα διορθώνεται.

Αέρας στα λάστιχα

Ένα τελευταίο συχνό πρόβλημα είναι ο ανεπαρκής αέρας στα ελαστικά τα οποία έχουν αισθητήρα. Προσοχή μην συμπληρώσεις αν δεν κάνεις χειροκίνητη μέτρηση. Το πρόβλημα μπορεί να προκύπτει όχι από την απώλεια αέρα από το εσωτερικό του ελαστικού, αλλά από τον τρόπο λειτουργίας του αισθητήρα.