Τι δεν πρέπει να κάνει ένας οδηγός ταξί

Τι δεν πρέπει να κάνει ένας οδηγός ταξί

Αρκετοί άνθρωποι έχουν σχηματίσει από τις χειρότερες απόψεις για τους οδηγούς ταξί γιατί μια μειονότητα λόγω κακής συμπεριφοράς έχει αμαυρώσει έναν ολόκληρο κλάδο.

Τα παρακάτω μικρά πράγματα είναι ουσιαστικά αυτά που θα κερδίσουν ακόμα και τον πιο δύσκολο πελάτη που θα αλλάξει σίγουρα γνώμη και θα καταλάβει πως δεν είναι όλοι οι οδηγοί ταξί αγενείς. Ας τα δούμε:

1. Αποφυγή καπνίσματος μπροστά στον πελάτη

Αρκετοί οδηγοί ταξί δεν κατανοούν πως δεν είναι όλοι πελάτες τους καπνιστές και αρκετοί ενοχλούνται από τον καπνό του τσιγάρου. Έτσι όταν εργάζεστε θα πρέπει να επιλέγετε να κάνετε το τσιγάρο σας είτε στην πιάτσα, είτε σε κάποια στάση. Εάν έχετε πελάτη και υπάρχει έντονη επιθυμία για να καπνίσετε, θα πρέπει να ζητήσετε την άδεια του πελάτη ευγενικά καθώς τη δεδομένη στιγμή παρέχετε μία υπηρεσία.

2. Να είστε ατημέλητοι

Σε αρκετές χώρες του εξωτερικού όπου τα ταξί ανήκουν σε εταιρείες επιβάλλεται συγκεκριμένος τύπος ρουχισμού. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ως προς την ενδυμασία, όμως ο οδηγός ταξί δεν σημαίνει πως πρέπει να είναι ατημέλητος. Είναι εξαιρετικά δυσάρεστο και αντιεπαγγελματικό τα ρούχα σας να μην είναι καθαρά και να μην έχετε φροντίσει την υγιεινή σας.

3. Να είναι βρώμικο το όχημα σας

Πολλοί οδηγοί ταξί καθαρίζουν τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα το όχημά τους. Πέραν του ότι ένα λαμπερό ταξί αντανακλά επαγγελματισμό και σεβασμό ως προς το πρόσωπο που το οδηγεί, οφείλει να είναι το ίδιο και στο εσωτερικό του. Έτσι φροντίστε να έχετε απαλά αρωματικά καμπίνας και να μην καπνίζετε.

4. Να είστε αδιάκριτοι

Η συζήτηση με τον πελάτη δεν είναι κάτι απαγορευτικό. Το αντίθετο μάλιστα, μπορεί να φτιάξει και τη μέρα σας, όμως πρέπει να υπάρχει και ένα όριο. Πολλοί οδηγοί ταξί ξεφεύγουν από αυτό το όριο και κάνουν αδιάκριτες ερωτήσεις, μιλούν για τα προσωπικά τους ή φτάνουν στα όρια της παρενόχλησης για αρκετές γυναίκες. Το αντίστροφο βέβαια γίνεται και με αρκετούς πελάτες. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει ευγενικά να βάζετε τα απαραίτητα όρια αλλάζοντας θέμα στη συζήτηση.

5. Να μιλάτε δυνατά στο τηλέφωνο

Το να μιλάει ένας οδηγός στο τηλέφωνο είναι επιλογή του. Το να φωνάζει όμως είναι ανάρμοστο για τον πελάτη, καθώς σίγουρα ούτε εσείς θα θέλατε κάτι αντίστοιχο σε μια ανάλογη παροχή υπηρεσιών. Την επόμενη φορά που θα χτυπήσει το τηλέφωνό σας, θυμηθείτε να έχετε πάντα ασύρματα ακουστικά και να μιλάτε σε φυσιολογικό τόνο.