Ντεπόζιτο αυτοκινήτου

Τι γίνεται αν μπει νερό στο ντεπόζιτο της μηχανής;

Το νερό στο ντεπόζιτο της μηχανής είναι ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός. Δες γιατί μπορεί να συμβεί, τι πρέπει να κάνεις για να το αποφύγεις και πως διορθώνεται.

Μία μηχανή είναι εκτεθειμένη στις δύσκολες καιρικές συνθήκες και τις έντονες βροχοπτώσεις. Εάν δεν υπάρχει κατάλληλη συντήρηση είναι πολύ πιθανό ο αναβάτης της να έχει ένα ακινητοποιημένο όχημα μη γνωρίζοντας από τι προέρχεται.

Έτσι ένα πολύ συχνό πρόβλημα μίας ακινητοποιημένης μηχανής είναι να έχει μπει νερό στο ντεπόζιτο.

Γιατί έγινε;

Υπάρχουν δύο πιθανότητες. Η πρώτη είναι να έχει επέλθει φθορά στο σώμα της και τα προστατευτικά πλαστικά οπότε και να μπήκε νερό από τις καιρικές συνθήκες ή κάποιον γείτονα που πότιζε και η δεύτερη να έπεσες θύμα απάτης μιας και το καύσιμο που έβαλες ήταν νοθευμένο.

Η πρώτη περίπτωση λύνεται με την επισκευή των προστατευτικών και την αντικατάσταση της προστατευτικής τάπας, αφού πρώτα κάνεις αφαίρεση καυσίμου. Η δεύτερη απλά βγάζεις το καύσιμο, δεν ξαναπάς στο πρατήριο που πήγες και καλό είναι να το καταγγείλεις για να μην την πατήσουν κι άλλοι.

Μα δεν ήταν νοθευμένη η βενζίνη!

Υπάρχει μία πιθανότητα όντως το καύσιμο να ήταν καθαρό, όμως ο συνεχόμενος ανεφοδιασμός από αντλίες που δεν έχουν κίνηση ρίχνει σταδιακά μικροποσότητες νερού στο ντεπόζιτο.

Αυτό γίνεται γιατί οι δεξαμενές του βενζινάδικου είναι βρώμικες και δεν συντηρούνται σωστά. Τα πρατήρια με μεγάλη κίνηση εξασφαλίζουν πως δεν θα υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Γιατί πρέπει να βγάζεις το καύσιμο άμεσα;

Στην περίπτωση που έχει μπει νερό στο ντεπόζιτο θα πρέπει να βγει άμεσα για να μην προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα. Το νερό είναι πιο βαρύ από τη βενζίνη και αυτό σημαίνει ότι η βενζίνη επιπλέει. Εάν λοιπόν ο κινητήρας σταμάτησε να λειτουργεί αυτό δείχνει πως το νερό στο ντεπόζιτο είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Πως βγάζω το νερό;

Εάν το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο καλό θα ήταν να πας τη μηχανή σου σε κάποιο συνεργείο. Εναλλακτικά μπορείς να αφαιρέσεις μόνος σου το νερό με ένα λάστιχο και μία λεκάνη.

Φυσώντας στο λάστιχο βγάζεις το νερό στο ντεπόζιτο μαζί με το καύσιμο. Αυτό δε σημαίνει πως το πρόβλημα θα λυθεί και άμεσα. Ίσως έχει γίνει κάποια ζημιά, όμως αξίζει να το δοκιμάσεις.